Nejčastější dotazy

Můžu se přihlásit, když nemám živnostenský list?

Ano, můžete. Pokud máte další otázky obraťte se na svůj místní příslušný finanční úřad.

 

Potřebuji k prodeji pokladnu EET?

Toto si řeší každý podnikatel sám a pokud si nejste jisti, tak se obraťte na svůj místní příslušný finanční úřad.

 

Je nutné se nějak registrovat?

Ano, registrační poplatek je u festivalu Život bez bariér 1000 Kč bez DPH. Podrobnější informace k registraci najdete ZDE.

 

Kolik stojí pronájem výstavní plochy?

U festivalu Život bez bariér je základní cena 1100 Kč/m2 bez DPH. Minimální rozměr plochy je 2x2 m2. Podrobnější informace k registraci najdete ZDE.

 

Můžou být na jedné výstavní ploše dva vystavující?

Ano, spoluvystavovatel je za poplatek 2000 Kč. Poplatek je jednotný pro všechny akce v online přihláškách.

 

Jak je to s parkováním v areálu po dobu výstavy?

V online přihlášce si lze objednat parkovací kartu za 240 Kč bez DPH, která je platná po celou dobu výstavy. Při prvním vjezdu do areál Černé louky si z terminálu vezmete parkovací lístek, který po obdržení parkovací karty na akreditaci bude neplatný. Obsluze parkoviště se budete prokazovat pouze již obdrženou parkovací kartou. Ceník parkovaní naleznete ZDE. 

 

Je nutné mít své vybavení na stánek?

Není nutné mít své vybavení. Stoly, židle, el. přípojku a jiné viz. přihláška vám rádi poskytneme za poplatek dle ceníku.

 

Jak se dozvím, kde budu mít umístěný stánek?

Po schválení přihlášky Vás bude kontaktovat manažer akce a zašle Vám do emailu umístění výstavní plochy. V online přihlášce můžete do POZNÁMKY doplnit nezávazné přání ohledně umístění výstavní plochy. Jedná se pouze o nezávazné přání, které nelze garantovat. Ohledně umístění výstavní plochy musíme brát ohled na dodržování požárních - bezpečnostních předpisů a také myslet na komfort návštěvníků.

 

Jak probíhá platba?

Manažer akce Vám bude zasílat cca 14 dní před výstavou zálohou fakturu do emailu. Své fakturační údaje, prosím, vyplňte pečlivě. V případě, že nemáte IČO je možné platbu uhradit na místě, na pokladně při akreditaci (pouze hotově).

 

Kdy se dozvím v kolik můžu na festival přijet a vše chystat?

Cca 7 dní před festivalem zasílá manažer akce Organizační pokyny pro vystavující. Jsou tam uvedeny všechny informace ohledně akreditace vystavujících, termíny pro montáž a demontáž, vjezdy a parkování na Černé louce v době festivalu, provoz v době festivalu pro vystavující, bezpečnostní pokyny a jiné.

 

Co když se přihlásím, zaplatím, ale nemůžu se dostavit na festival?

V případě, že se nemůžete festivalu účastnit řídíme se dle Účastnických podmínek.

 

Můžu z festivalu odejít dříve?                                          

Festival nelze před jejím oficiálním ukončení opustit, a to jak z důvodu bezpečnosti Vás, vystavujících, tak návštěvníků. Pokud musíte z vážných důvodů festival opustit dříve, je NUTNÉ se dohodnout osobně s manažerem festivalu a počkat na schválení.

Partner festivalu




Mediální partneři




Mediální podpora

Pořadatel

Černá louka s.r.o.
Ostrava - Moravská Ostrava
702 00

IČ: 26879280
DIČ: CZ26879280

Manažerka festivalu

Denisa Ježková
+420 724 184 439
denisa.jezkova@cerna-louka.cz

Marketing festivalu

Jana Jalůková
+420 723 982 003
jana.jaluvkova@cerna-louka.cz